I forbindelse med ditt medlemskap i Bærheim Golfpark behandler vi en rekke personopplysninger om deg.

Etter den nye personopplysningsloven skal vi gi deg informasjon om hvordan vi behandler dine personopplysninger. Vi har derfor laget denne personvernerklæringen, hvor du kan lese om behandlingen av dine personopplysninger når du er medlem hos oss.

Det er viktig for oss å understreke at vi kun behandler dine opplysninger til bruk for ditt medlemskap i Bærheim Golfpark. Vi videreselger aldri opplysninger om våre medlemmer til andre, og vi utleverer ikke dine personopplysninger til andre enn beskrevet i denne personvernerklæringen.

Bærheim Golfpark kontaktinformasjon

Bærheim Golfpark er behandlingsansvarlig for behandlingen av de personopplysninger som vi har mottatt fra deg, og vi sikrer at dine personopplysninger behandles i overensstemmelse med lovgivningen.

Bærheim Golfpark/Golf Management A/S
Bærheimsveien 39
4312 Sandnes

Organisasjonsnummer: 959 409 854
E-post: post@golfmanagement.no

Formålet med behandlingen av dine personopplysninger er et aktivt eller passivt medlemskap i Bærheim Golfpark.

Dine personopplysninger behandles således for å kunne administrere ditt medlemskap, hvilket omfatter:

• Orientering om aktiviteter i klubben og Bærheim Golfpark
  • Administrasjon av dine medlemsrettigheter
  • Oppfyllelse av medlemsforpliktelser, herunder innkreving og betaling av spilleavgift
  • Avholdelse av sosiale arrangementer og sportslige aktiviteter samt andre aktiviteter
  • Bruk av situasjonsbilder tatt på og omkring golfbanen både i det daglige og under turneringer
  • Utsendelse av spørreskjemaer/tilfredshetsundersøkelser om ditt medlemskap
  • Oppbevaring av opplysninger med historisk verdi til statistikk og lignende
  • Opplysninger om foreldre til barn og unge under 18 år av hensyn til kontaktmuligheter

Vi behandler personopplysninger i form av registrerings- og kontaktopplysninger som navn, kjønn, adresse, innmeldelsesdato, telefonnummer, fødselsdato, e-postadresse, familietilknytning, kontingentkategori og kontingentinnkreving

Deling av dine personopplysninger

Vi sender personopplysninger til følgende mottakere:

• Økonomisystem
  • Faktureringsløsning
  • Bank
  • Sandnes Golfklubb
  • Regnskapsfører

Hvor får vi dine personopplysninger fra?

Personopplysninger som behandles av Bærheim Golfpark innhentes kun fra deg eller den foresatte/verge, som har samtykket til din innmelding.

Lagring av dine personopplysninger

Vi lagrer dine personopplysninger så lenge du er medlem hos oss og slettes ved din utmeldelse.

Dine rettigheter

Du har etter personopplysningsloven en rekke rettigheter i forhold til vår behandling av dine personopplysninger. Hvis du vil gjøre bruk av dine rettigheter, må du kontakte oss.

Innsyn i egne personopplysninger

Du har rett til å få innsyn i de personopplysninger, som vi behandler om deg.

Korrigering av personopplysninger

Du har rett til å få uriktige opplysninger om deg selv rettet.

Sletting av personopplysninger

I visse tilfeller har du rett til å få slettet opplysninger om deg selv, tidligere enn det generelle slettetidspunktet som beskrevet ovenfor.

Behandlingsbegrensning av personopplysninger

I visse tilfeller har du rett til å få behandlingen av dine personopplysninger begrenset. Hvis du har rett til å få begrenset behandlingen, kan vi fremover kun behandle opplysningene (utover selve lagringen) med ditt samtykke, eller når det er nødvendig for å fastlegge, gjøre gjeldende eller forsvare et rettskrav, eller for å beskytte en annen person eller viktige samfunnsinteresser.

Innsigelse mot behandling av personopplysninger

I visse tilfeller har du rett til å gjøre innsigelse mot vår behandling av dine personopplysninger. Du kan også gjøre innsigelse mot behandling av dine opplysninger til direkte markedsføring.

Overføring av personopplysninger (dataportabilitet)

I visse tilfeller har du rett til å få utlevert personopplysninger i et strukturert, alminnelig anvendt og maskinlesbart format, samt å få overført personopplysninger fra én behandlingsansvarlig til en annen.

Du kan lese mer om dine rettigheter på www.datatilsynet.no.

Klage til Datatilsynet

Hvis du mener at behandlingen av dine personopplysninger skjer i strid med gjeldende rett, kan du klage til Datatilsynet. Du finner Datatilsynets kontaktopplysninger på www.datatilsynet.no.

Revidering av personvernerklæringen

Vi oppdaterer denne personvernerklæringen hvis det skjer endringer i måten vi behandler dine personopplysninger på. Ved endringer vil datoen øverst i personvernerklæringen bli endret. Den til enhver tid gjeldende personvernerklæring vil være tilgjengelig på vår hjemmeside og vil også bli sendt ut til orientering til alle medlemmer.